HKIA έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη σε ό,τι αφορά την «πολιτική» ηλεκτροκίνηση και πλέον, παρουσιάζει από την έκθεση CES του Las Vegas το όραμα της για το απώτερο μέλλον μιας υβριδικής μεταβλητής δημόσιας μετακίνησης με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική που θα μπορούσε να υπηρετήσει κάθε ανάγκη μετακίνησης αναλόγως την… ημέρα.
Υπό το σκεπτικό της κορεατικής φίρμας η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα θα μπορούσε να υποστηρίξει τις ανάγκες ενός επαγγελματικού cargo van στη διάρκεια της εβδομάδας και ανάλογα τις ανάγκες να φιλοξενήσει ένα αμάξωμα επιβατικού van, πριν μετατραπεί σε ένα εκδρομικό van για το Σαββατοκύριακο.
Τα PV5 όπως ονομάζονται τα τρία από τα πέντε πρωτότυπα που παρουσιάζει η κορεατική φίρμα στο Las Vegas αντικατοπτρίζουν ακριβώς αυτό το σκεπτικό ενός μεταβλητού οχήματος που με αφετηρία μία και μοναδική πλατφόρμα θα μπορούσε να υπηρετήσει διαφορετικές έννοιες μετακίνησης και ανάγκες.
Αφετηρία για το PV5 αποτελεί μια αρχιτεκτονική που η ΚΙΑ αποκαλεί Platform Beyond Vehicle (PBV) και η οποία έχει την ιδιαιτερότητα να θα μπορούσε να φιλοξενήσει διαφορετικά αμαξώματα, αναλόγως τις ανάγκες ενώ χάρη στην παρουσία προηγμένου λογισμικού ο χειριστής του στόλου θα μπορούσε να παρακολουθεί όλη την πορεία των οχημάτων.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το συγκεκριμένο σκεπτικό στοχεύει κυρίως σε στόλους επαγγελματικών οχημάτων με πλείστους σκοπούς, χωρίς αυτό να εξαιρεί την χρήση του από ιδιώτες.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο λειτουργίας του, επί της ουσίας το δάπεδο και το cockpit με την θέση οδηγούν να παραμένει αμετάβλητη και, απουσία συμβατικού κινητήρα, τοποθετούνται όσο τα δυνατόν πιο μπροστά.
Πίσω από το cockpit θα μπορούσε να φιλοξενηθεί οποιοδήποτε από τα διαφορετικά αμαξώματα αναλόγως με τις ανάγκες τα οποία σύμφωνα με τις συστάσεις της KIA μπορούν να τοποθετηθούν εύκολα και γρήγορα καθώς συναρμόζονται με μαγνητικά και μηχανικά μέσα.
Εκτός από τα PV5, η ΚΙΑ αποκαλύπτει και το μικρότερο PV1 και το μεγαλύτερο PV7 που επίσης βασίζονται στο ίδιο σκεπτικό.